Subscribe

ANWAR LIWAT LAGI? KONKLUSI ANDA BAGAIMANA?

by Farhan Shah


Mengenai Isu ini??



Dulu anwar ibrahim pernah kena dengan fitnah seperti ini.. Maka mari kita lihat pengakuan ini yang dibuat oleh orang yang dituduh diliwat anwar ibrahim iaitu pengakuan liwat Sukma suatu ketika dahulu...





dan yang ini lagi satu menerangkan bagaimana konspirasi menjatuhkan anwar ibrahim dirancang..




Jom bina konklusi sendiri...

1) anwar mungkin benar2 peliwat, kerana tuduhan liwat adalah tuduhan yang berat, tak mudah untuk bagi orang percaya dengan tuduhan ini maka bodoh lah musa hassan dan gani patail untuk meneruskan tuduhan ini melainkan dengan bukti2 yang maha kuat.Tapi ada bukti? Kes dulu pun telah menunjukkan bahawa ia hanya satu fitnah semata-mata. (Tgk video atas)

2) usaha menjatuhkan anwar oleh paklah untuk mengekalkan kuasanya. siapa sangka paklah sanggup buat macam ni? tapi siapa sangka dia akan bubar parlimen (sebelum itu menafikannya) dan naikkan harga minyak setinggi 70 sen?

3) ini bom asap! semua ini hanya untuk mengalihkan perhatian dari kes rosma dan najib. perlu diingat, saiful sangat rapat dengan najib sebelum ini. perhatian rakyat akan berubah dari kes panas rosmah kepada kes anwar akan ditangkap.

9 comments:

Anonymous said...

Kisah Liwat ada lah budaya minority
di Malay Kolej. Kata nya ada student jadi isin kerana perangai kumpulan ini.................
Saya dengar khabar anging yang ........... ada lah jambu di Kolej
pada 1976

Mat Sabu ada mengelarkan Al Juburi......
Mat Sabu pun ada kes khalwat jug juga: so hebat Melayu ini
Fikir sendiri lah Nabil

Jil Fityan said...

erm..berdasarkan kepada dakwaan Saiful, dia diliwat tanpa kerelaan.. persoalannya.bila bercakap tanpa kerelaan bermakna anwar ibrahim membogelkannya,memegang dan dot dot dot ke dalam juburnya .. takkan pada masa tu die takde upaya untuk melarikan diri ?? pelik .. logik akal tetap menolak.

Anonymous said...

askm,
sungguh panjang lebar sekali explanation diatas.
tapi senang cerita, ANWAR pun tak berani nak sumpah laknat - MUHABALAH
dan sungguh menghairankan kenapa?sedangkan bagi seorang yg kononnya pemimpin pelajar islam satu ketika dulu, seharusnya tahu ini adalah cara yg paling efektif menafikan tuduhan, bersumpah dan menjujung al-quran, tetapi dia pulak semakin aktif menuduh orang lain, memperkatakan agendanya yang kabur , seolah olah tak berani nak MUHABALAH.
hairan jugak?dalam satu hal dia fitanh orang lain bukan main lagi, siap sumpah berkanun palsu…tuduh orang sana ,tuduh orang sini, kononnya akan dibunuh?lari kekedutaan asing?menggelabah?bukan itu ke ciri ciri yg orng bersalah?kelakarnye..dan saya bkan pro mana mana pihak ,cuma menilai dari segi hukum dan keadaan secara rasional ..kebenarannya, wallauhallam

Anonymous said...

salam.,

secara logiknya takkan perancang konspirasi kana membuat isu yang sama..itu dangkal namanya dan setakat gambar bersama menteri menteri, saya pun ada byk sebab memng terlibat dengan pelbagai aktiviti aktiviti politik, gambar dengan pemimpin utama parti pembangkang pun ada,,,ish bergambar secara rawak ngan menteri pun salah ke,,,lain le gamabr kuar sekali berkelah ke, melancong, wahai rakyat malaysia fikirlah guna akal jgn emosi,kebenaran kalau tuhan nak tunjuk kat dunia pun boleh,apa la istimewanya ANWAR, setakat berpidato je, nasib baik MALAYSIA tak tergadai dgn IMF masa 1998 dulu..alhamdulillah

Anonymous said...

Kalau anwar buat akuan sumpah sekali pon belum tentu polis umno akan mempercayainya.Sebab dalam sumpah islam tak sama macam sumpah orang2 umno.Sebab tu anwar tak boleh suka buat akuan sumpah.
"nasib baik MALAYSIA tak tergadai dgn IMF masa 1998 dulu.."apa bukti mengatakan anwar nak buat loan dengan IMF? cakap kosong je tak guna la..kasi bukti sikit

Anonymous said...

Yang penting sekarang ekonomi kita tak menantu, kita usulkan perliman supaya pekerja am mendapat kenaikan gaji tak berbalas, munkin 1 tahun 5,10 tahun lagi tak pasti banyak perkara yang boleh berlaku masa itu pemikiran penuh dengan penyesalan pejuang yang benar sudah tertewas rakyat mengharafkan pewira yang waras...????.. nangis darah tiada guna.. Wakil2 pemuda tunggak negara terlibat dengan kes yang penuh kontrovesi tak tau dia ni betul ke tak??????.. cubalah dulu..kot-kot berubah???..kes-kes lama dah berkerat.. ketua-ketua polis, hakim, peguam control power pembangkang... rakyat-rakyat control sabar, ikat perut, minta simpati dengan orang2 pertangahan derma la tu...tabung orang susah sana-sini... kini saya sendiri semakin keras kepala kalau susah tanggung sendirilah...diorang dah kaya-raya tak boleh pijak... kita siapa peduli??

Anonymous said...

salam Anonymous,, saya dari sabah kawasan sandakan bahagian kinabatangan. "Kamu orang tentu tak tau siapa yang boleh hidup disini"? walau pun kawasan ini penuh dengan tanah rezeb ataupun pekerjaan dalam estate dengan gaji setinggi RM500 sebulan atau kalau ada nasip bagus RM900 ok la tu... atau pun mau bersaing dengan pekerja indon, menyabit/menombak kelapa sawit dengan pendapatan RM1500 kalau ada ilmu batin buat kerja berat ni.... dengan tekanan pengurusan salah ini potong gaji salah itu buang kerja... tiap bulan beli beras 15kg sekeluarga yg kecil..lah... dengan nilai RM60 gila beras 10% blum campur blanja dapur dgn kenaikan barang 20% dari yg biasa... ni lah hidup dalam estate blum lagi transportnya kluar bandar simpan duit RM198 (ASB loan) tambang kereta dlm 100km RM80 pergi-balik dah ni..ish..ish..sebelum pilihan raya ke12 wakil perliman kita buka kawasan tanah rezeb untuk rakyat usahakan.Yang daftar orang yg ada kepentingan sahaja,,"boleh juga kalau berminat" tapi kene bayar pempasan 1 lot RM1000-2500 wah...busness ke??.. Tapi lepas pilihan raya diorang kata kita ni penceroboh ee..apa cerita ni bos.. saya dah tanam dah ni...825 pokok sawit dari peladang...rugi lagi ni...jom lawan di court lah.. 53 peserta didaftarkan dan telah memajukan kawasan 70% sebagai kebun pertanian.. nak buka fail guaman mau ada RM100.000 ooh... ish..ish.. gaji aku cuma RM620/ sebulan ooi.. tapi kamu tau ke.. orang-orang in dari indon ada 2 kewarganagaraan dah buka kebun sejak 10 tahun yang lalu tiada apa-apa pun notis..diorang sekarang dah senang tampat orang,kami susah tempat sendiri... diorang dah rancang buka lagi di kelimantan,,tempat sendiri lagi tu.. senangkan...dah ada modal.... Ini pun orang kita mesti ada semurai/bakakuk(senapang), dalam simpanan kalau tak diorang yang berkuasa penguatkuasa pun takut dengan diorang tapi tak takut dengan orang sendiri..ish...ish..ayam mati la... dulu orang2 ni sanggup curi basi buruk untuk cari kelebihan pendapatan, sekarang tak tau la... orang kita kena sediakan payung sebelum hujan la... tapi hidup tetap kena teruskan juga kalau tak anak mau makan apa..

Anonymous said...

buat ape pening2 kepala utk anwar,semenjak anwar bebas macam2 huru hara dia buat anak beranak,malaysia yang aman damai jadi huru hara,nak rasuah orang lompat parti,hapuskn hak keistimewaan orang melayu,generasi kita ok lagi tapi xkesian ke kat bangsa melayu lepas ni cucu cicit kita...nak jadikn malaysia ni singapore ke?org cina bermaharajalele,cuba tengok selangor dan perak semua cina kontrol parlimen,ni belum anwar jadi PM,maka tergadailah negara,sebab tu melayu mesti bersatu,singkirkn kuasa cina,xkira PAS atau umno kna bersatu demi melayu dan islam malysia tetapi bukan anwar pembelot bangsa yang mengutamakn kehendak bangsa lain yang bukan bangsa kita....

Anonymous said...

sedarlah kita kena cari pemimpin yang menyatupadukan melayu bukan memecah belahkan melayu,jgn biarkan cina bermaharajalela kelak tergadai negara,sekarang bukan masanya pikir pasal hal remeh temeh ni mcm liwat,tapi wajib pikirkn mcmmane nak satukn melayu dan islam daripada dipijak oleh orang cina mcm kat parlimen selangor dan perak...HIDUP MELAYU,hidup pas dan umno yang membela melayu,tp bukan anwar yang menghancurkan melayu....

Post a Comment

Tinggallah apa sahaja komen walau sepatah kata, moga dengan komen yang kalian suarakan memberi manfaat kepada semua

Kalian berhak suarakan apa sahaja di ruang komen dibawah. Komen tidak akan ditapis, dan terima kasih diatas komen yang diberi.