Subscribe

Death threat from Saiful Bukhari Azlan !!

"Assalamu'alaikum...

Nah...pagi ni aku on PC, bukak email zasss...ada satu email yang paling menarik bagi aku hari ni...ingat nak cari info & ulas pasal muzakarah UMNO-PAS, tapi rasanya dah ramai sangat yang invoice & ambik bahagian...jadi aku tinggal dulu bab tu...

Lembu liwat la topik yang paling sesuai kot hari ni....lepas baca email kawan tu aku terfikir & dapat la dibuat kesimpulan bahawa lembu liwat ni memang tak kene liwat la...tak kan boleh nak kene liwat...korang baca la kat bawah ni...

Dia nak PECAHKAN KEPALA orang wooo...!!!

Belakang kene tarah, tak melawan...maruah kene ragut...tak melawan...gambar adik dia member letak kat laman f'ster...mau kasi pecah kelapa..!

Pergh...ganas...ganas...nape tak pecahkan kepala DSAI masa kene liwat???BACUL!!!

BACA KAT BAWAH NI BESERTA ATTACHMENT :

Got this from my fellow blogger, Bongkersz..thanks to his blog hopping activity. This is a friendster conversation with Saiful. Yeah..you’re damn right..the same Saiful who got his butt banged by Anwar Ibrahim !!

This blogger happened to put Saiful’s sister pic as his profile picture and this act have raged Saiful. Just look at the screenshot below

 






How can someone this “fierce” let a 60 years old man to bang his butt ? I don’t think so ??
Nabil cakap...a...lu pikir la sendiri..!

by : PakatanRakyat a.k.a Forumer Tranung

1 comment:

ummi abrar said...

bang...bang...buttt!!!

Post a Comment

Tinggallah apa sahaja komen walau sepatah kata, moga dengan komen yang kalian suarakan memberi manfaat kepada semua

Kalian berhak suarakan apa sahaja di ruang komen dibawah. Komen tidak akan ditapis, dan terima kasih diatas komen yang diberi.