Subscribe

10 Persoalan Kenapa Tuduhan Liwat Saiful Bukari Adalah Suatu Penipuan

Kenapa tuduhan liwat saiful MUNGKIN suatu konspirasi

1. Persoalan 1, Saiful dahulu ketika masih menuntut di UNITEN merupakan seorang yang PRO-ASPIRASI iaitu penyokong kerajaan. Bak kata rakan-rakan UNITENnya, saiful dahulu adalah penyokong kuat Paklah dan kerajaan.

Persoalannya ialah, apsal mamat tu tetiba masuk dalam team DS Anwar Ibrahim iaitu PKR sewaktu tempoh berkempen pilihanraya umum 8 mac dulu. Kebimbangan ni dah lama dah disuarakan oleh seorang blogger dari UNITEN yang kenal sangat dengan Saiful ni di riwayathayat.blogspot.com. Saiful diumpamakan musang berbulu ayam.

2. Persoalan ke-2, bagaimana Saiful boleh berjumpa secara peribadi dengan TPM, DS Najib Razak? Bukan di pejabat tetapi di kediaman pulak tu. Ke mana perginya pengawal2 peribadi TPM? Senang2 je nak masuk rumah TPM yer? Ke dah lama kenal?

3. Persoalan ke-3, Saiful bertubuh besar dan sihat. Dia lelaki macho yang kuat dan ada tunang yang cantik. So takkan la nak pertahankan diri daripada diliwat oleh DS anwar pun tak mampu kot? Lebih2 lagi DS Anwar tu dah tua dah. Tulang belakang pulak sakit. Jadi siapa yang liwat siapa sebenarnya ni?

4. Persoalan ke-4, Buat laporan polis hanya selepas beberapa kali diliwat??? Takde maruah ke? Dah kena liwat banyak kali baru nak buat laporan. Mana-mana lelaki pun takkan sanggup jumpa lagi orang yang liwat dia kalau berlaku tanpa kerelaan. Tapi saiful sanggup jumpa dan berlaku sampai beberapa kali? Apa saiful ni gay ke? Atau dia sebenarnya yang meliwat DS Anwar???

5. Persoalan ke-5, kenapa salinan laporan polis tidak diberikan kepada tertuduh? Ini tidak berlaku kepada kes2 lain. Sepatutnya tertuduh diberi hak untuk melihat repot yang dibuat terhadapnya. Nak bagi complete dulu report tu lps bahan2 termasuk DNA cukup eh?

6. Persoalan ke-6, kenapa minta DNA baru. Sampel DNA lama masih dalam simpanan. So apa lagi perlunya minta yang baru. Sampel yang lama tu boleh digunakan untuk dibandingkan dengan DNA 'peliwat' yang diambil dari punggung saiful. Kalau match dengan sampel DSAI yang dalam simpanan, bermakna betullah. Tapi paklah kata, DNA tu dah lama, so nak yang baru. Elo Pakcik, DNA 10,000 tahun pun takkan berubah. Kecualilah kalau bermutasi. Err..yang sebenarnya stok DNA lama dah habiskan? Kan? Kan?

7. Persoalan ke-7, Dr hospital Pusrawi yang buat pemeriksaan pertama kepada Saiful mendapati tiada langsung kesan liwat di dubur saiful. So apa lagi? Apa dia, Dr tu bukan dr pakar dan dia bukan cek saiful pasal liwat? Kalau bukan cek pasal liwat watper nak pegi cek dubur saiful pastu kat repot tulis pasal tiada kesan liwat??? Dia bukan Dr pakar? Kat dunia, Dr pakar punggung tak wujud. Apatah lagi dr pakar liwat. Hahaha!

8. Persoalan ke-8, tempat laporan dibuat sebenarnya di mana. Pondok pengawal HKL ataupun balai polis?

9. Persoalan ke-9, Dr hosp Pusrawi yang memeriksa Saiful membuat pengakuan bersumpah. Dalam pengakuan bersumpah dia kata dia dah berpengalaman 15tahun dan dah banyak kali cek punggung utk kesan liwat. So dia tau la apa nak dibuat.

10. Yang terbaru, tuduhan liwat yang dulunya disebut sebagai 'paksaan' kini ditukar kepada 'suka sama suka'. Aikkkk...???
Saiful suka diliwat?? Muahahahaha!

Kesimpulan aku, kalau berlaku secara paksa kenapa saiful tak dapat lawan? Mungkin sebab dia pondan. Tapi kalau pondan, kenapa boleh dapat tunang yang cun giler? Jodoh kot. Atau kemungkinan besar kalau berlaku secara paksa, saiful sebenarnya yang memaksa DS anwar.

Tapi kalau berlaku suka sama suka, bermakna Saiful ni gay. Tapi uncle pet dia kata saiful bukan gay. So, siapa SAIFUL?? Ada bebudak UNITEN yang boleh tolong jawab?

Ni persoalan-persoalan yang aku jumpa sepanjang mengikuti kes ni la. So, korang pulak macammana?

Sumber: http://internetkusayang.blogspot.com/2008/08/10-persoalan-kenapa-tuduhan-liwat.html




No comments:

Post a Comment

Tinggallah apa sahaja komen walau sepatah kata, moga dengan komen yang kalian suarakan memberi manfaat kepada semua

Kalian berhak suarakan apa sahaja di ruang komen dibawah. Komen tidak akan ditapis, dan terima kasih diatas komen yang diberi.