Subscribe

EZAM MOHD NOR MENANG D PERMATANG PAUH

"Kempen telah bermula walaupun tarikh penamaan calon dan buang undi belum diumumkan oleh yang arif SPR. Gerak gumpita seluruh juak-juak UMNO pemimpin atas dan bawah. macam-macam andian dan tomohan dilemparkan katas bakal calon PKR dalan Pakatan Rakyat. Hebat UMNO, CERMELANG GEMILANG DAN TERBILANG , HILANG SUDAH ISLAM HADARI.

Pengarah pilihanraya kerusi Permatang Pauh biasanya diambil oleh Timbalan Perdana Menteri Malaysia Awang jambu sibibir merah. Datuk najib Rzak lah namanya.

Untuk mendapat menang dengan majoriti yang selesa kami cadang calon kerusi Parlimen Permatang Pauh Ezam Mohd Nor. Calon yang cukup krasima dam berwawasan serta cerdik dan pintar. Ezam mohd Nor satu-satu insan penyelamat bangsa melayu serta maruah?........ UMNO.?...........cadang je....atau calun UMNO yang dulu iman pencen yang tersepak peti undi calon gantian.

Kita saran kepada kerajaan barisan nasional (amalan biasa ) kerah semua jentera kerajaan Barisan Nasional bermula dari janji projek tanah merah sehingga timbunan wang sebagai hadiah. (UMNO buat tak salah yang salah pun tak salah), itulah hebat UMNO.

Peluang UMNO jika Ezam Mohd Nor bertanding di Permatang Pauh sikit ada. Kehebatan bercakap dengan kotak kosong. Umno perlu matikan pengaruh Anwar Ibrahim, walaupun UMNO kata Anwar Ibrahim tiada pengaruh. Tapi mengapa Datuk Seri Abdullah Badawi merestui pertuduhan liwat keatas Anwar Ibrahim?......... yang mana Najib Razak sebagai ketua deligasi liwat?.....

Kita minta kerajaan Barisan Nasional yang bosnya Datuk Seri Abdulah Badawi memberi laluan kepada Anwar Ibrahim bertanding di Permatang Pauh. Jangan pertuduhan kes liwat keatas Anwar dijadikan sekatan dan halangan kepada Anwar untuk bertanding di Permatang Pauh.

Jika kes Anwar Ibrahim dijadikan halangan. Pehak SPR akan akan guna pakai kaedah undang-undang yang termaktud dalam SPR. Dan seperti biasa lah SPR akan umum calon yang bertanding di Permatang Pauh di tolak semasa penamaan calon atau sebelumnya. Olahan cerita dan lakunan biasa dan streotype yang dipakai oleh SPR.

Rayuan kami sebagai rakyat Malaysia meminta kerajaan Malaysia membenarkan DATUK SERI ANWAR IBRAHIM BERTANDING DI PERMATANG pAUH TANPA SEKATAN MAHKAMAH ATAU PERTUDUHAN LIWAT ATAU AKTA JAGUN YANG DIREKA OLEH BARISAN NASIONAL DAN UMNO.

ADAKAH EZAM MOHD NOR menang di PERMATANG PAUH ?.....Terserah kepada rakyat Permatang Pauh. Kelibat Anwar Ibrahim pun takut sehingga Polis mengunakan perintah mahkamah untuk halang Anwar Ibrahim berada sekita LIMA kilometer kawasan Parlimen Malaysia. Tidak pernah berlaku dalam sejarah dunia modern. kita jumpa lagi episop yang akan datang..........

Mohd Noor Awang

1 comment:

enjit2semut said...

1. enjit2 semut sapa sakit naik atas.

2. si ezam akan turun dengan kotak2 rahsianya, biarkan,biarkan.

si ezam dah tonjolkan dirinya utk jadi calon PRkecil permatang pauh nanti, mendahului pucuk pimpinan dan orang lain dalam Umno.maka nampak jelaslah si ezam yg 'ikhlas' itu berbohong lagi. dulu katanya dia miliki berkotak2 dokumen rahsia tembelang keranjaan BN. hingga kini habuk pun tarak.

alih2 dia U-turned ke kandang Umno dengan kenyataan awal tiada niat nakkan pangkat atau keistimewaan jadi itu-ini.tapi kini...belum apa2 dah menyalak nak juga tulang2 seperti yg digonggong oleh org2 Umno lain.

3. PRKecil Permatang Pauh akan diadakan kerana DSAI memaksa isterinya DSWA meletak jawatan, kata si Hashim pengulas tajuk2 Akhbar pagi ini (ahad 3 ogos 2008).satu tuduhan yg berani dan jahat oleh beliau melalui media TV1/RTM yg berboskan si sabree tu.

kadang2 siaran berita yg berat sebelah oleh akhbar milik BN ini akan menjadi lebih berat dan jahat bila diulas pula oleh pengulas yg senget begitu.dia mungkin merasakan satu jasa dalam kerjayanya (termasuk rakannya sayuti) dgn bicara sedemikian, tapi tohmahan begitu (bukan sekali) adalah memecah-belahkan masyarakat malah menambahkan kebencian masyarakat kepada kerajaan BN. Dia lupa cakap2 sedemikian boleh membawa dosa dan kesalahan dengan Tuhan dan manusia.

memang dasar org2 pro-BN/Umno ni tidak tahu dosa dan salah, malah mereka berasa diri mereka sentiasa berada pada pihak yg betul dan baik. harap kita semua tidak mudah menelan cakap2 org seperti itu.

Post a Comment

Tinggallah apa sahaja komen walau sepatah kata, moga dengan komen yang kalian suarakan memberi manfaat kepada semua

Kalian berhak suarakan apa sahaja di ruang komen dibawah. Komen tidak akan ditapis, dan terima kasih diatas komen yang diberi.