Subscribe

JANGAN CABAR RAKYAT PERMATANG PAUH

KAMU HINA ANWAR BERMAKNA KAMU HINA RAKYAT PERMATANG PAUH. KAMU FITNAH ANWAR BERMAKNA KAMU FITNAH RAKYAT PERMATANG PAUH. KAMU AIBKAN ANWAR BERMAKNA KAMU AIBKAN RAKYAT PERMATANG PAUH. KAMU LAWAN ANWAR BERMAKNA KAMU LAWAN SELURUH RAKYAT PERMATANG PAUH!!! Kamu fikir kami boleh berdiam diri??!!

Terbukti strategi BN untuk mengurangkan kehadiran penyokong Anwar disaat akhir tidak menjadi. RAKYAT PERMATANG PAUH CELIK AGAMA dan BIJAK.
Kehadiran hampir ratusan ribu rakyat memenuhi jalan raya mengingatkan perhimpuan Bersih pada November lalu. Kehadiran Tok Guru Nik Aziz, Lim Kit Siang, Karpal Singh, Tan Sri Khalid Ibrahim dan tokoh-tokoh rakyat mengiringi Anwar ke penamaan calon pada pagi tadi.

Satu suasana yang tidak pernah dilihat setelah Malaysia merdeka sejak 51 tahun, rakyat berbilang kaum dan agama bersatu. Kumpulan tarian naga cina dan kumpulan gendang india mewarnai suasana pagi tadi membuka tirai kemuncak perjuangan reformasi yang telah lama dibawa.

Kehadiran FRU menghiasi suasana pada pagi tadi. Syabas kepada anggota FRU kerana berjaya mengawal keadaan dengan baik. Syabas juga kepada anggota FRU dan Polis kerana anda menyokong PR dan ada yang mendoakan kemenangan PR di Permatang Pauh ini.

Insiden kononnya jurugambar dari NST dipukul oleh penyokong PR telah dimanipulasi oleh pihak media. Menurut saksi yang berada ditempat kejadian, jurugambar yang dipukul itu bukanlah jurugambar dari NST tetapi seorang SB yang menyamar sebagai jurugambar (kalau tak betul, tolong betulkan maklumat ini).

Hari ini juga merupakan mimpi ngeri bagi BN terutama sekali bagi Rais Yatim yang disimbah air oleh rakyat yang amat marah dengan pemimpin BN. (kalau tidak salah saya kerana saya memerhatikan dari jauh). Tidak terlepas juga Tengku Adnan Mansor juga menjadi 'mangsa' kemarahan rakyat.

Setelah selesai penamaan calon pagi tadi, hujan turun dengan lebat. Peyokong-penyokong PR tetap tidak berganjak. Mereka menantikan 'Ikan Besar' yang akan keluar dari pusat tersebut. Laungan 'Altantuya' bergema sepanjang jalan. Kemarahan rakyat membuak-buak tetapi keadaan masih terkawal. Akhirnya rakyat yang menuntut keadilan dipaksa oleh FRU untuk berundur. Akur dengan arahan tersebut, rakyat pun berundur demi keselamatan semua orang. Najib terselamat kali ini. Tetapi rakyat akan tetap memburu Najib hingga ke lubang cacing.

Rumusan yang boleh saya buat disini mengenai suasana pagi tadi adalah rakyat Permatang Pauh amat merindui Anwar untuk memimpin mereka. Telah dibuktikan pada pagi 16 Ogos 2008, rakyat dari seluruh pelusuk parlimen permatang pauh dan seluruh negara membanjiri Institut Perguruan Tuanku Bainun menandakan sokongan yang tidak berbelah bahagi kepada Anwar Ibrahim.

Jika hendak berbicara mengenai moral rakyat yang berkumpul pagi tadi, baik tak payah. Simpan sahaja bicara anda itu. Moral pemimpin-pemimpin Umno/BN lebih hina dari itu. Jika pimpinan Umno/BN menganggap peyokong PR biadab, Kebiadaban Umno/BN lebih teruk dari Israel!!!

Akhir sekali saya menberi AMARAN kepada kerajaan Malaysia.

KAMU HINA ANWAR BERMAKNA KAMU HINA RAKYAT PERMATANG PAUH. KAMU FITNAH ANWAR BERMAKNA KAMU FITNAH RAKYAT PERMATANG PAUH. KAMU AIBKAN ANWAR BERMAKNA KAMU AIBKAN RAKYAT PERMATANG PAUH. KAMU LAWAN ANWAR BERMAKNA KAMU LAWAN SELURUH RAKYAT PERMATANG PAUH!!!

LAWAN TETAP LAWAN!!!

DIPETIK DARI: -Gerakan Revolusi Malaya-





No comments:

Post a Comment

Tinggallah apa sahaja komen walau sepatah kata, moga dengan komen yang kalian suarakan memberi manfaat kepada semua

Kalian berhak suarakan apa sahaja di ruang komen dibawah. Komen tidak akan ditapis, dan terima kasih diatas komen yang diberi.