Subscribe

"Keadilan Untuk Semua": Gaya Pak Lah

“How can I insist that he be charged? If there is no evidence the police are not stupid to charge him,” the Prime Minster said when commenting on Anwar’s accusation that he (Abdullah) had planned the sodomy charge.

Jadi hari ni apa jadi? Kena charge juga Anwar walaupun doktor yang menjalankan pemeriksaan ke atas beliau kata pungkoq budak tu OK. Masih teruna lagi.

Doc stands by 'no sodomy' findings

Abdullah also said that if the police had enough evidence, they were duty bound to charge Anwar because they had to protect the rights of Anwar’s accuser Mohd Saiful Bukhari Azlan.
“Don’t forget that there is another person, Saiful. You seem to forget Saiful and you think Anwar is more important. This is the issue of the law,” he said.

Memanglah semua orang mesti diberikan keadilan...tetapi Saiful saja yang Pak Lah peduli... kenapa tidak keadilan kepada Anwar?

"If it is consensual, why was I the only one being charged? This is a political persecution," He (Anwar) told reporters after he was released on personal bond after being charged.

'If consensual, why charge me only?'

Ahh jawab ko Pak Lah...kenapa charge Anwar seorang? Ini yang teman heran ni. Esok aku nak tengok jawapan ko...jangan berdalih lagi. He he...ke ko tak tau mende ni...!? OK kalau tak tau tanya Khairy macam mana nak jawab...

Posted By Firdaus Omar to Kopitiam Bang Nan at 8/07/2008 04:48:00 PM





No comments:

Post a Comment

Tinggallah apa sahaja komen walau sepatah kata, moga dengan komen yang kalian suarakan memberi manfaat kepada semua

Kalian berhak suarakan apa sahaja di ruang komen dibawah. Komen tidak akan ditapis, dan terima kasih diatas komen yang diberi.