Subscribe

Kerajaan Perak Saman RM100 Juta - Datuk Ngeh Koo Ham

"AKerajaan Perak, hari ini mengemukakan tuntutan saman berjumlah RM100 juta terhadap kerajaan Malaysia, ekoran fitnah terhadap Dua Exco  dan Kerajaan Perak ditahan Badan Pencegah Rasuah (BPR) kerana disyaki terlibat dalam perbuatan rasuah berkaitan satu projek perumahan di Seri Iskandar, Perak.

Walaubagaimana pun, ia hanya akan dibuat setelah tuntutan permohonan maaf secara terbuka , ditunaikan oleh semua pihak yang terlibat, BPR , media dan kerajaan Malaysia, dalam masa 48 jam.
CatatanSepatutnya, kerajaan Perak menuntut ganti rugi yang lebih besar, misalnya katakan RM 1,000,000,000.00 [ di baca RM 1 billion ] .


CARA BAYARAN PULA ADALAH TUNAI

Kalau lah berjaya tuntutan ni , banyak faedah yang boleh diambil dari nya. Duit ni duit rakyat semuanya. Kalau kita tidak ambil, dia orang yang akan agihkan di kalangan pembesar – pembesar mereka , macam pencuri bahagi harta sepencurian.

InsyaAllah , kerajaan Perak akan menang dalam kes ini , dimana kerajaan umno/bn tidak sekali – kali akan megaku kalah, walau pun sangat jelas bersalah.

Terus kan !!!

Kami bersama – sama rakyat dan kerajaan negeri Perak   




No comments:

Post a Comment

Tinggallah apa sahaja komen walau sepatah kata, moga dengan komen yang kalian suarakan memberi manfaat kepada semua

Kalian berhak suarakan apa sahaja di ruang komen dibawah. Komen tidak akan ditapis, dan terima kasih diatas komen yang diberi.