Subscribe

Saiful Bukhari Sumpah Diliwat



Sapa ajar sumpah mcm tu ???!
dah lah tak hormat langsung kitab suci AL-QURAN dipegang dgn tgn kiri dan "sumpah di baca pada sekeping kertas...sedih tengok org melayu islam sendiri mempermain main dan mempersendakan ajaran islam ..MEMALUKAN DAN SUNGGUH MENYEDIHKAN

by Farhan Shah





1 comment:

enjit2semut said...

semakin banyak spesis sumpah-sumpah lama kelamaan boleh jadi menyampah dan dimakan sumpahan sendiri. dari 7-8 kali menjadi sekali lubang dudurnya kena lawat.cakap pun tergagap2..
kata orang lubang dubur bukan senang diterjah jika tidak ada pelincir atau diserah dengan sukarela/sengaja oleh pemilik lubang najis tersebut.si sayfool ni muka tak malu sungguh, apa hang dapat hah???

Post a Comment

Tinggallah apa sahaja komen walau sepatah kata, moga dengan komen yang kalian suarakan memberi manfaat kepada semua

Kalian berhak suarakan apa sahaja di ruang komen dibawah. Komen tidak akan ditapis, dan terima kasih diatas komen yang diberi.