Subscribe

Pakatan Rakyat Bertambah Kuat



by Farhan Shah





1 comment:

Jashamsulnizam said...

Salam sedara Farhan Syah,
sebagai umat islam saya lebih mengharapkan penyatuan sesama islam lebih dari penyatuan melayu..
pastinya sedara faham apa yang saya maksudkan..
saya dibesarkan dalam keluarga yang amat mendokong parti yang semakin rosak ini..
namun saya seorang yg menolak parti ini..
hanya satu alasan,penolakan saya kerana keengganan umno menerima pakai hukum2 ALLAH..
umno hanya menggunakan sesetengah hukum yg memberi faedah terhadap mereka n mempermain2kan hukum2 yg membatasi ketamakan hawa nafsu mereka..
umum sudah mengetahui akan setiap nanah n kudis dlm umno yg bersarang sekian lama itu..
umum juga mengetahui yg umno tak akan mungkin dapat diubati kerana penyakit2 itu bukan sahaja dihidapi oleh pemimpin atasan umno,malah sudah berumbi dari ahli bawahan..
adakah lagi ahli umno yg benar2 ikhlas untuk membela bangsa mereka tanpa perlu memikirkan imbuhan pulangan ke poket mereka???
tepuk dada tanya selera....
bagi saya,untuk apa bangsa melayu bersatu jika NUR ISLAM nya kian pudar...
buat masa sekarang hanya PAS sahaja yang membentangkan jalan dalam menyatupadukan penyatuan UMAT ISLAM.penyatuan yang dituntut oleh ALLAH SWT,bukannya penyatuan bangsa tapi agama...

Post a Comment

Tinggallah apa sahaja komen walau sepatah kata, moga dengan komen yang kalian suarakan memberi manfaat kepada semua

Kalian berhak suarakan apa sahaja di ruang komen dibawah. Komen tidak akan ditapis, dan terima kasih diatas komen yang diberi.