Subscribe

Pencacai UMNO: dedah Azmin Ali letak Jawatan Dalam PKR

Satu fitnah telah dicipta oleh pencacai UMNO yang berjaya hack blog Azmin Ali dan membuat satu pengumuman perletakan jawatan Azmin Ali dalam PKR. Pengumuman tersebut berbunyi seperti berikut :

"Saya dengan ini mengumumkan bahawa saya, Mohamed Azmin Bin Ali, melepaskan semua jawatan saya di dalam Parti KeAdilan Rakyat berkuat kuasa hari ini, Isnin 29hb Sep 2008. Saya masih memegang jawatan ADUN Bukit Antarabangsa dan Ahli Parlimen Gombak. PC akan menyusul."

tak lama selepas itu(setelah Azmin Ali sedar bahawa blognya telah dipecahmasuk)beliau Azmin Ali membuat pengumuman lain yang berbunyi

"Saya ingin memaklumkan disini bahawa berita tentang perletakkan jawatan saya sebagai Naib Presiden PKR yang telah digembar-gemburkan adalah palsu dan merupakan satu cubaan untuk mengsabotaj diri saya dan Parti Keadilan Rakyat. Saya masih lagi sebagai Naib Presiden PKR serta ahli parlimen Gombak dan ADUN Bukit Antarabangsa. Harap Maklum."

Bila terbaca mengenai perihal tersebut di blog Azmin Ali pada mulanya setelah berita tersebar,saya terkejut jugak.Orang kuat DSAI meletakkan jawatan dengan sewenangnya tanpa disertakan alasan kukuh dan munasabah.??Namun... rupanya angkara khianat manusia yang berkhidmat setia sebagai pencacai UMNO melakukannya.Berniat malafide terhadap Azmin Ali.Melakukan kejahatan fitnah ini dengan upaya teknologi demi menjatuhkan maruah Azmin Ali khasnya dan PKR amnya,semata-mata habuan wang dan menjilat UMNO.Terasa sedih jugak dengan perangai manusia sebegini. Yang masih mahu bertaat setia menjadi pencacai-pencacai keji UMNO ini. Kalo dah nama pencacai,maka pencacai jugaklah. Bekerja saban hari hanya untuk menjilat UMNO. Sudah lah.. Lupakanlahhh.. Hentikanlah..Janganlah mencemari di bulan Ramadhan Kareem ini dengan dosa...


by Farhan Shah







No comments:

Post a Comment

Tinggallah apa sahaja komen walau sepatah kata, moga dengan komen yang kalian suarakan memberi manfaat kepada semua

Kalian berhak suarakan apa sahaja di ruang komen dibawah. Komen tidak akan ditapis, dan terima kasih diatas komen yang diberi.