Subscribe

Ketua Wanita Umno Yang ANGKUH !!!



takper it's ok no problem. Saya dah kata sari pun leh kalah menang dalam pilihanraya.Apa pulak 3 hari 3 bulan.Panjang tu bagi saya kalo kerja betul-betul.Jadi.. Itulah.. dan sampai saat akhir itulah saya punya pendirian. Tetapi bila sudah dii.. di cabar, kata nak bertanding dengan saya, saya dapat pencalonan 118 (nada sinis) dan saya,demokrasi kan.. dengan yang banyak, dengan yang kurang.. Dan saya lebih banyak, nak kata apa pun katalah pencalonan telah dibuat.. maka saya terimalah, untuk mempertahankan jawatan saya.. saya tidak mencabar orang,saya mempertahankan jawatan.. dan kalo dah bertanding jawabnya saya akan bertanding untuk satu penggal lah. kerana peralihan itu dengan sendirinya akan terbatal kerana dia engkari oleh parti yang satu lagi..



by Farhan Shah







No comments:

Post a Comment

Tinggallah apa sahaja komen walau sepatah kata, moga dengan komen yang kalian suarakan memberi manfaat kepada semua

Kalian berhak suarakan apa sahaja di ruang komen dibawah. Komen tidak akan ditapis, dan terima kasih diatas komen yang diberi.