Subscribe

CARA UMNO TARIK ORANG MUDA DI BUKIT GANTANG..CAYALAHHHHH



Meh sini nak habaq mai,ni ada sorang Menteri UMNO sekoq ni nak kata bengong,rasanya dah lebih tahap bengong. Afdal lah dikatakan sedemikian. Sebab apa? Sebab dia cuba menarik 1,500 orang ke majlis makan malam di Kampung Baru Kuala Sepetang (sebuah perkampungan nelayan di DUN Kuala Sepetang di parlimen Bukit Gantang ) dengan penuh style, hottttt dan menyengat. Macam mana? Dengan konsert tiga gadis Cina berjoget seksi, berseluar pendek singkat, berbaju singlet ketatttt... Fuhhhh.. Cayalahhhh UMNOOOOOOOOOOOO!!!!!!

Pak Menteri yang juga ahli parlimen Bagan Datoh sekor ni, bila ditanya mengenai keberkesanan cara pancing undi yang tak bertamadun ni, mudah je dia jawab. Dia kata apa? Meh nak habaq. Dia kata "Satu undi bermakna (kepada BN) dalam pilihanraya kecil Bukit Gantang ini,dan kita harus menghormatinya (tarian tak bertamadun) kerana ia sebahagian daripada budaya Cina"

Hahahaha..Budaya Cina kepala hotaq hang ~!!! Tang mana yang budaya nya?? Tang mana?? Orang Cina tak pernah mengaku itu adalah budaya mereka. Jangan sesuka hati celupar menuduh itu budaya orang Cina. Akai tadak ka?

Benda dah terang dah nyata, tak perlu nak ulas panjang. Terang-terangan ini adalah satu usaha terdesak bn dan islam had-hari. Plak tu hang ni Zahid Menteri Di Jabatan Perdana Menteri bahagian ISLAM.Kalo rakyat masih takleh nilai baik buruk, tak tau la aku. Harap pengundi tidak bagi satu pun undi kepada BN.
Wassalam.


by JilFityan







2 comments:

Anonymous said...

Bodoh nya menteri.

Anonymous said...

tok hj zahid oii...hang dah dapat haji malboro ke...takleh bezakan haram ngan halal.

Post a Comment

Tinggallah apa sahaja komen walau sepatah kata, moga dengan komen yang kalian suarakan memberi manfaat kepada semua

Kalian berhak suarakan apa sahaja di ruang komen dibawah. Komen tidak akan ditapis, dan terima kasih diatas komen yang diberi.