Subscribe

PEMBETULAN: Kabinet Baru Malaysia

[Kabinet-Malaysia-Baru.jpg]

Semasa dok surfing internet sebentar tadi, ternampak gambar ni dekat http://pemudapasbc.blogspot.com. Rupanya ada ralat pada Pembentukan Kabinet yang lepas. Dan Inilah yang sebenarnya.


by JilFityan

Aku tengok dan gelak je lah... hehehe..



3 comments:

Pak Brahim said...

ya...
dulu perdana menteri anak beranak tingkat 4,
sekarang Perdana Menteri Penasihat anak beranak 25 persen 3 abdul.

Abdul Madey Iskandar Kutty, Abdul Najeeb dan Abdul Mukhriz Iskandar tingkat 4.

Anonymous said...

Elok bagi nama anda dan blog ni Jil Fitan...bukan Jil Fityan...tentu faham maknanya kan...orang PAS kan terer Arab semuanya...

Main2 kan nama orang dengan Abd...tau maknanya?

Syirik tak susah nak dapat bro...dan jangan ingat penyokong UMNO semuanya tak faham agama...cuma tak cakap terer agama macam orang PAS saja...

Jil Fityan said...

Entahlah apa masalah saudara. Siapa mainkan name ni? hehehe. Datang sini emosional lah plak. Dan apa kaitan dengan syirik? Setiap apa yang kita buat,tak kira menulis atau apa sahaja, disertakan dengan niat.

Saya tidak pernah mensyirikkan sesiapa. Harap sedara jangan pening-peningkan kepala.

Post a Comment

Tinggallah apa sahaja komen walau sepatah kata, moga dengan komen yang kalian suarakan memberi manfaat kepada semua

Kalian berhak suarakan apa sahaja di ruang komen dibawah. Komen tidak akan ditapis, dan terima kasih diatas komen yang diberi.