Subscribe

Gambar cara Sivakumar ditarik keluar seperti penjenayah







Apa yang terjadi di DUN Perak adalah sebenarnya wajah UMNO dan BN. Bagi mereka undang-undang dan peraturan hanyalah diwujudkan untuk mengongkong dan mengikat orang-orang lain terutamanya mereka yang tidak sebulu dengan mereka. Manakala undang-undang dan peraturan negara tidak dapat mencalarkan walau secebis kulit mereka. Itulah gambaran sebenarnya UMNO dan BN. Samseng dan bagi mereka matlamat menghalalkan cara. Asalkan dapat apa yang mereka inginkan, apa cara sekalipun sanggup mereka lakukan.

Bukan sahaja media perdana dan utama menjadi tunggangan mereka bahkan ada yang sanggup menjadi org suruhan UMNO dan BN dengan harapan agar mendapat sekelumit pujian dan ganjaran daripada kuasa yang ada pada UMNO dan BN.

Ya Allah aku berlindung kepada Mu daripada kejahatan dan kebejatan UMNO dan BN.

Ya Allah engkau hancurkanlah UMNO dan BN.

by JilFityan

4 comments:

A Mum Of Three Mohd said...

Salam,

Bukan Siva yang penjenayah tetapi depa!! Sasaran depa ADUN/MP dan para penyokong PR.Mreka ler mafia yang diberi lesen oleh UBN untuk melakukan kerja-kerja kotor mereka!!!

Anonymous said...

Bersabar lah wahai sahabat kemenangan akan bersama sama orang orang yang sabar , didunia ni hanyalah pentas kehidupan gunakanlah ianya untuk beribadat kepada ALLAH jangan berhasrat dengki yang bolih menyatukan bangsa adalah akidah . Kuatkan semangat ALLAHUAKBAR

Anonymous said...

Bersabar wahai para mujahid PR sekalian, hari ni hari mereka, esok, lusa dan PRU-13 turn kita pulak, biasalah dlm perjuangan hero mesti kalah dlu...

"No Pain, no gain..."

Hidup Rakyat!!!

Anonymous said...

SIVA ADALAH MUJAHID SEJATI..HIDUP SIVA...HIDUP!!!!..YOU ARE MY HERO!!!...THANKS PAS FOR SUPPORTING US...UNITED TO DESTROY BN...GOD BLESS U!!!!!

Post a Comment

Tinggallah apa sahaja komen walau sepatah kata, moga dengan komen yang kalian suarakan memberi manfaat kepada semua

Kalian berhak suarakan apa sahaja di ruang komen dibawah. Komen tidak akan ditapis, dan terima kasih diatas komen yang diberi.