Subscribe

Ini yang dikatakan bertudung?



Style pakai 'tudung' sekarang ni. Pakai tudung ke ni?




Macam ni pun pakai tudung? Baju ko pakai jarang. Kepala pulak konon 'bertudung'. Ko gila ke Fauziah Ahmad Daud?




Pastu bila orang tanye,jawapan "Ko sibuk apasal? Kubur aku aku jaga la.". Agaknya inilah "Bodoh" yang dimaksudkan oleh budak-budak dalam video klip ni.




by JilFityan

1 comment:

sesamaislam said...

Baik letak je mangkok tandas kat atas kepala tu, mungkin-mungkin org faham yang dia org giler. Ni lah jadinya bila tuntutan agama dibudayakan...

Post a Comment

Tinggallah apa sahaja komen walau sepatah kata, moga dengan komen yang kalian suarakan memberi manfaat kepada semua

Kalian berhak suarakan apa sahaja di ruang komen dibawah. Komen tidak akan ditapis, dan terima kasih diatas komen yang diberi.