Subscribe

"Rodziah saya akan rogol you sekarang!"


Sikap biadap, bodoh dan tak bertamadun penyokong UMNO yang melemparkan kata-kata seperti "Khalid Samad sekongkol dengan kuil","Rodziah saya akan rogol you sekarang!" "Rodziah pelacur"dan banyak kata-kata kesat (Sila lihat di SINI)membongkar wajah sebenar betapa jijiknya parti/penjilat UMNO kepala lembu ini semasa sesi rundingan di dewan MBSA Sabtu 5 Sept09. Ada juga beberapa penjilat yang mengangkat kasut dan kerusi untuk dibaling ke arah MB dan Ahli Parlimen dan ADUN. Penguatkuasa terpaksa membuat benteng dihadapan untuk menghalang kumpulan penjilat ini daripada menyerbu Khalid Samad dan MB . Beberapa kali timbul pergaduhahan yang terpaksa diredakan keadaannya.

Kehadiran gengster dan penjilat tegar UMNO ini tidak lain dan tidak bukan untuk mengkucar-kacirkan majlis dan menghuru-harakan agar jadi panas sepertimana perarakan kepala lembu sebelum ini. Rundingan yang dilakukan bertukar jadi pentas maki hamun penjilat² UMNO kepada barisan pimpinan PR Selangor.

Gambar² Pencacai dan Samseng² UMNO. Klik butang dibawah;












by JilFityan

No comments:

Post a Comment

Tinggallah apa sahaja komen walau sepatah kata, moga dengan komen yang kalian suarakan memberi manfaat kepada semua

Kalian berhak suarakan apa sahaja di ruang komen dibawah. Komen tidak akan ditapis, dan terima kasih diatas komen yang diberi.