Subscribe

Ceramah UMNO memaki Nik Aziz



Jangan terkejut dengan ceramah sebegini. Boleh dikatakan hampir setiap ceramah UMNO begini, memaki sana sini. Dan video diatas memaki ulamak dengan gelaran pukimak. Aduh,siapa agaknya yang belah mulut mamat ni semasa dia lahir.Takkan lah Iblis yg belah mulut dia, kerana biasanya yang belah mulut ni adalah tok imam!!! Sekiranya tok Imam tu masih hidup, pasti dia menyesal belah mulut seorang yang p........k kan ulamak.

Menurut kata seorang teman:

badut ni dilihat sebagai "hero" bagi penonton... tapi perbuatan memaki beliau (Nik Aziz) hanya Allah yang akan membalasnya... Malang sekali dia menyangkal TGNA sebagai ulama, tanpa memberikan tafsiran atau kriteria apa yang dia faham dengan perkataan ulama... beginilah jadinya dengan manusia yang melihat dari satu perspektif sahaja. vis-a-vis politik ...

kalau benarpun TGNA diberi layanan terbaik, maka itu adalah apa yang sepatutnya (hak) yang diperolehi sebagai penjawat Menteri Besar... beliau tidak berhutang budi kerana itu... paling baik TGNA boleh lakukan hanya ucap terima kasih jer... selain dari itu tak perlu... dan yang terbaik beliau perlu hanya bersyukur kepada Allah...

tapi biasalah... badut-badut tu kalau tak bodek, bila nak naik ke atas..



by JilFityan

1 comment:

Anonymous said...

sama je...2x5...

Post a Comment

Tinggallah apa sahaja komen walau sepatah kata, moga dengan komen yang kalian suarakan memberi manfaat kepada semua

Kalian berhak suarakan apa sahaja di ruang komen dibawah. Komen tidak akan ditapis, dan terima kasih diatas komen yang diberi.