Subscribe

Bukti Anwar Meliwat?



Pembuat video ini lebih cerdik daripada Mahathir Mohamad kerana mahathir pun takleh buktikan bahawa Anwar Ibrahim meliwat. Dengan kononnya bukti yang ditunjukkan dalam video ini, membuktikan bahawa Mahathir, PakLah dan Najib ternyata semuanya bodoh kerana tidak dapat membuktikan bahawa Anwar Ibrahim itu meliwat.

Kini, Saiful Bukhari Azlan pula digunakan. Tapi bodoh terjadi sekali lagi kerana ada dua DNA Lelaki ditemui. Dan bodoh sebelum itu adalah DNA tidak ditemui sama sekali. Tapi bodoh kedua itu lebih teruji kebodohannya, kerana ternyata ada 2 orang yang sudi meliwat Saiful.Sedangkan report Saiful hanya Anwar Ibrahim yang meliwatnya.

Sikap manusia-manusia bodoh yang tidak dapat membuktikan anwar ibrahim meliwat ini ternyata menyerlahkan lagi 'kecerdikan' pembuat video terbitan AIDC a.k.a anwaribrahimdotcom, yg siap masukkan dimana,dan di bilik berapa berlaku kes liwat itu.

Tapi 'kecerdikan' itu tidak boleh membodohkan rakyat marhaen yang jauh lebih berakal dan ada otak berbanding 'kecerdikan' pembuat video itu.Dan akhirnya, syok sendirilah pembuat video itu sambil gelak berdekah-dekah atas kebodohan sendiri.

by JilFityan

1 comment:

Anonymous said...

nampak terlalu dungu lagi bodoh dan tolol ya amat la bila tonton anwaraid.com nih. Ini macam bodoh tolol pun ada.....

tengok sambil gelak...wa kaa ka

Post a Comment

Tinggallah apa sahaja komen walau sepatah kata, moga dengan komen yang kalian suarakan memberi manfaat kepada semua

Kalian berhak suarakan apa sahaja di ruang komen dibawah. Komen tidak akan ditapis, dan terima kasih diatas komen yang diberi.