Subscribe

Masyallah, Gadis Bertudung Persenda Zikir



Ya Allah betapa tergurisnya hati saya bila melihat video diatas. Wanita Bertudung tetapi memersendakan zikir. Layakkan mereka memegang status muslimah jika begini lagaknya? Sekali imbas tiada bezanya mereka dengan golongan kafir yang mempersendakan solat dan azan seperti video klip di bawah :



Tiada bezanya mereka dengan orang bukan Islam ini.

Apa perasaan anda bila melihat klip video di atas?

Apapun saya mendoakan agar mereka segera menyesali dan bertaubat nasuha.

38 comments:

Anonymous said...

bodoh budak budak ni!!

powerrangers said...

dengar cita diorang ni budak politeknik

Anonymous said...

apa lagi..guna lah ISA. tak kan ISA untuk org Islam saja

dukun melayu said...

aku menghadapi benda benda ni hampir setiap hari.orang orang perempuan melayu islam (aku panggil MB-malay bitches)buat benda-benda yang lebih dahsyat lagi.tak cukup fitnah, halau org yang berpuasa dari program ramadhan, tuduh org ilsma berbuka dengan khinzir.tak cukup lagi, dihambat dan disebarkan pula cerita bohong siap dengan lagu dan ekspressi muka lagi.sungguh tak cerdik.minum arak, tapi tuduh org dan lakukan khianat.

Anonymous said...

budak politeknik?
ye ke?
mohon sesiapa yang ada bukti,panjangkan ke pihak atasan politekniklah kalau betul mereka dari sana...
mereka dah melanggar AUKU, boleh diambil tindakan ISA, dan boleh buat report polis sebagai dakwaan cubaan menghina agama, menggugat perpaduan, mencaba sensitiviti agama dan menghina agama islam sebagai agama rasmi di Malaysia..

Q said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

grrrrr!!

az said...

ya..saya percaya pada Q..hahaha

Q said...

tidak kah saudara az juga mengenali mereka bertiga ini...??

Anonymous said...

sape yg bgtau ni dak politeknik..??
dari mana korg dapat info ni...
sy bkan nak ckap ape...
tapi mmg sy kenal sgt dengan mereka ini..
sbb mereka junior sy...

az said...

kenal...tapi tidak rapat seperti saudara Q..ye saudara Q...

Anonymous said...

dalam youtube ader tulis budak2 ni dr politeknik arau, perlis

Anonymous said...

Jadi benarlah mereka ini budak politeknik?? Bagitau mereka bahawa tindakan mereka mempermainkan zikir telah disebar umumkan di internet. SUruh mereka bertaubat nasuha.

Anonymous said...

urm... apa motif diorg buat mcm ni? sdgkan diorg bertudung..tahu jaga aurat..nape leh jd bodoh sgt smpai maen2 dgn bnda yg mlibatkan agama? mperlekehkan agama sendiri... huhu... sedihnya...

Anonymous said...

budak pompuan yg 1st skali baju putih tudung itam tu muslim ke? cakap pun pelat semacam je...? yg sebelah dia tu yg gedik over terkinja2

ada pesembahan dikir ke bengong?

Anonymous said...

Salam...ermm...i dont know them but what i do know is..the members of the family of these girls hope the vid to be deleted or remove...mereka semua sudah di bawa ke muka pengadilan...hopefully diorang dah sedar akan perbuatan diorang ni...hanya Allah SWT shj yg boleh mengampunkan dosa mereka...hopefully diorang takkan buat lagi benda macam ni in future insyaALLAH...as i know it, members of the family diorang kata, diorang teraniaya...(huhu..dr tgk vid ni pon boleh tahu,teraniaya nya is org Islam itu sendiri..bukan mereka...ish! memang sangat2 geram! tetapi..again...wallahualam...let Allah decide...)
again, they've been sentenced for what they've done here in the vid...and hope for the vid to be deleted or remove...thanks!

wallahualam...

wassalam...

Anonymous said...

what kind of punishment do they get??
this vid should stay as hindrance for others!

dont take religious matters as something that they would joke about!

teraniaya konon? bersuka ria terkinja2 dalam tu teraniaya apa nya?

Anonymous said...

Dah takde lagu ke nak buat dikir barat...? Pastu awal2 tu buat plak tangan tu cam org agama hindu sembahyang...

Anonymous said...

sorry mencelah..dari mana nye...awak dapat video ni?

Anonymous said...

Video inikan tersebar melalui facebook..

Anonymous said...

apakah hukum mereka berbuat begini dari segi islam ?
dan apa pula hukuman yang mereka patut terima dari segi undang2 islam ?

Anonymous said...

errrr...dota jom..aku da cre8..+8..masuk ah

Anonymous said...

weyhhh!!>.raye bile eh?weyh acap mane ko?
helmi tgok movie eh?jahat dow imam gelak kat aku...seman da settle blom acc tu?

Anonymous said...

aris siot noob dota !
jom g mkn ! ak lapa doe

Anonymous said...

weh sahur makan macd jom!!

Anonymous said...

acap..aku dapat veno

Anonymous said...

x habis2 kao mcD ! jum emam g maen gitar =)
ak bosan nie

yuare said...

teraniayaaaaaaaaaaa????????? siyalllll lah nko!

Anonymous said...

Teraniaya??!! Entah2 komen salah sekor drpd sial2 kat video tu.

Anonymous said...

Tolong removed vid neh.. Takkan nak selama2 nye kekal kat situ.. nanti bdak2 dlm video neh rasa depress plak.. rasanya dorg da dapat pengajaran, kita pun da dapat pengajaran.. Thanks

dino.yp@gmail.com said...

apa nak hairan kan. orang kafir pun boleh sendakan alquran dan orang PAS boleh takbir.karut orang2 PAS ni.

syafinaz said...

assalamualaikum ..
ya Allah ! sy benar benar cdeyh bila pertama kali tengok video ni kat facebook . ta sangka ada orang sejahil mereka . bukanlah sy na menentukan apa yg betul apa yg salah tapi apa yg mereka buat ni benar benar menghina . apa pandangan orang bukan islam terhadap agama kita ? perempuan yg beragama islam yg memakai tudung menghina agama . ini akan menguatkan lagi prasangka buruk orang terhadap orang yg memakai tudung . kes buang bayi masih belum reda , ditambah pula dengan kelakuan mereka ini . sangat memalukan . sy berharap agar mereka bertaubat . sudah cukup la dosa yg sedia ada . orang yg menonton pun menanggung dosa juga kerana geram dan mungkin mengeluarkan kata kata yg tidak menyenangkan . bertaubatlah !
sekian, assalamualaikum .

Anonymous said...

assalamualaikum....
sy xleh nk view video ni...tau bnda dah kecoh tp still xtau apa yg diorg buat...
huhu.. bleh sape2 cite x?

Anonymous said...

Saya kasihan dgn org perempuan. Orang lelaki seminggu sekali paling kurang dengan juga khutbah jummaat. Perempuan...tv radio tv radio. Kalau ade yg tngok Ehwal Islam ke Al-Quliyah ke...ok ler jugak... ini hiburan2 berjalan2.

Ali said...

argghhhhh.......limaza...?limaza....??limaza?????//sape ni.?sape ni?sape ni?biar aq pncong kepale sorng2.......namaku UMAR....xde sape dpt hlng aq....arghhhh
bang tnjkkn mane orng nye ni.......

Anonymous said...

Ini lah silap nya tak belajar Islam dari kecik.
Asal dari keluarga sekular,tak sedar diri.Tak caye adanye hari pembalasan.Lu tanggunglah sendiri...teraniaye konoonn...

Anonymous said...

aku tengok kat fb video ni. aku arap semua pelakux2 kat dlm video ni baca komenx2 kat sini. ni komen aku , selayaknya dipanggil laknatulallah mrkx2 ni. kelakuan cam yahudi laknatulallah. dah lah pakai tudung nmpk bentuk tetek. itu bukan tutup aurat.. bodo!!! elok ngkau semua buat 1 lagi video permohonan maaf dan penyataan taubat, kalu tak smpai bebila pun kelakuan ngkau kat video tu akan disebarkata org .tapi tak tau le aku kalu ngkau KAFIR....

Anonymous said...

astaghfirullahalazim. moga mereka mendapat hidayah. mungin pengaruh rakan sebaya dan biah/suasana yg menjadikan mereka seperti itu. jadi, kat sni kita nampak suasana dan pengaruh rakan sebaya amat memainkan peranan penting terhadap diri remaja. perlulah diberi didikan sejak daripada kecil lagi. didiklah mereka supaya diberi didikan di sekolah agama. memang, ada yg menyatakan xkisah belajar di mana2, asalkan niat kita untuk belajar. tetapi kita perlu ikhtiar terlebih dahulu untuk dapatkan yg terbaik. kita lihat pro n kontra mane yg lebih baik. fikir2kan.

Post a Comment

Tinggallah apa sahaja komen walau sepatah kata, moga dengan komen yang kalian suarakan memberi manfaat kepada semua

Kalian berhak suarakan apa sahaja di ruang komen dibawah. Komen tidak akan ditapis, dan terima kasih diatas komen yang diberi.