Subscribe

Najwa Anak Tan Sri Muhyiddin Yassin Yang Berbakat Besar!




Berbakat Besar dan Seksi~!!









8 comments:

Anonymous said...

Najwa.. dulu masa sekolah rendah.SKBD .takla macamni.. sedih cikgu.

Anonymous said...

kesian....

Anonymous said...

dulu ayah dia bukan TPM...sekarang dh TPM,.kena tukar imej daaaa

Anonymous said...

pakai la elok2x ckit najwa baru banyak tan sri dpat undi time general election nanti huhuhuhuhuh

Anonymous said...

tak sangke aku..

Anonymous said...

sekarang tak payah nak cantik2 n ade suare sedap..muke buruk badan gemok n suara kelaut pun leh menang..jnji kene anak somebody..cam suckks!hahahaha

Anonymous said...

..utk.mengenal manusia nie 'kita' kena lihat DNA dulu.....jika sama keturunan dia lah tu...
Tp.....klu perangai tak leh....ada pasang surutnya...
Kata Tuhan Pencipta Semesta Alam nie...'Manusia itu sering dalam kerugian..,melainkan mereka yg.beriman dan beramal soleh....sering nasihat menasihati.. dan berpesan dgn.kebenaran..'
..Dan pesan Nabi....apabila umur dah melewati 40an...tak tobat2 juga....awas..mereka ini dimurkai ILLAHI adanya.....fikir2kan lah

Anonymous said...

Sesungguhnya TPM terbukti tdk dpt menjaga anaknya taat pd islam. Apatah lagi rakyat melayu msia??? Ya Allah tolonglah kami......

Post a Comment

Tinggallah apa sahaja komen walau sepatah kata, moga dengan komen yang kalian suarakan memberi manfaat kepada semua

Kalian berhak suarakan apa sahaja di ruang komen dibawah. Komen tidak akan ditapis, dan terima kasih diatas komen yang diberi.