Subscribe

UMNO Perlu Diharamkan Kerana Jadi Talibarut Dan Barua Penjajah, Komunis & Yahudi/APCO



Apabila isu kemerdekaan di bongkar oleh Mat Sabu, pihak yang paling takut, menggelabah, panas dan cemas adalah tidak lain hanyalah UMNO kerana tembelang dan penipuan mereka terhadap sejarah kemerdekaan negara sudah mula terbongkar dan diketahui oleh rakyat.

Kini mereka berhempas pulas menggunakan apa saja alat dan pihak yang boleh menutup tembelang mereka itu juga dengan cara menipu dan memutarbelitkan sejarah kemerdekaan. Tetapi makin mereka cuba menafi dan menutup tembelang mereka, makin banyak yang terbongkar.


Mereka cuba untuk mengaitkan pembangkang dengan penjajah (British), dengan komunis dan dengan Yahudi tetapi semuanya memakan diri kerana dengan pembongkaran sejarah kemerdekaan sebenarnya telah membukti dan menunjukan bahawa UMNOadalah barua, talibarut dan bekerjasama dengan penjajah, komunis dan Yahudi/APCO. Ketiga-tiga pihak inilah yang telah menghancurkan maruah negara. Merompak hasil negara, mengkucarkacir keselamatan dan keamanan negara, memporakporandakan kehidupan rakyat dengan kerjasama dan sokongan UMNO sejak sebelum merdeka sehingga sekarang ini.

UMNO mempertahankan undang-undang dan perlembagaan negara yang dibuat oleh penjajah dengan tujuan syariat Allah tidak akan dilaksanakan dan Malaysia tidak boleh menjadi negara Islam dalam erti kata sebenarnya. UMNO lebih takut kepada penjajah dari takutkan Allah. Penjajah dulu merompak hasil negara dan memastikan ajaran Islam diajar hanya mengikut ukuran dan kaedah yang dibenarkan oleh penjajah dan kini UMNO telah meneruskan visi penjajah itu tanpa menyedari semua angkara itu adalah muslihat penjajah untuk merosakan aqidah dan akhlak umat Islam secara halus dan terancang.

UMNO juga menjalinkan kerjasama dengan Parti Komunis Induk yang berada di negara China dengan mengadakan MOU dan juga menjemput wakil parti komunis itu untuk menghadiri perhimpunan agung UMNO sedangkan komunis di negara ini sudah lama hancur dan dibubarkan tetapi tiba-tiba UMNO pula yang terliur untuk bersahabat dengan UMNO sehingga bercadang untuk menghantar Putera dan Puteri UMNO untuk belajar sesuatu dari parti Komunis itu ke China (nak belajar jadi komunis agaknya). Yang lebih menkjubkan lagi, semua anggota parti komunis yang berada di negara ini telah diberikan imbuhan RM8,000 seorang dan bantuan bulanan RM300 seorang tetapi bekas polis dan bekas tentera yang melawan komunis dulu tak dapat apa-apa pun. Begitulah mulianya bekas anggota komunis di hati UMNO.

Yahudi pula adalah musuh yang nyata dan paling merbahaya bagi umat Islam seperti yang telah Allah firmankan dalam Al Quran, tetapi UMNO tidak peduli dengan amaran Allah itu. Kini Yahudi/APCO telah diambil untuk menjadi penasihat kerajaan UMNO. Tidak pelik jika satu hari nanti UMNO akan menghantar skuad pemuda/putera serta polis terutamanya dari Cawangan Khas dan FRU untuk mendapat latihan dari tentera zionis di Israel. Tindakan ganas polis dan FRU pada himpunan Bersih 2 telah membuktikan bahawa pengaruh Zionis sudah pun meresapi anggota polis kita. Sejarah telah membuktikan bahawa bangsa Yahudi mempunya matlamat yang tidak pernah puas dan hilang untuk menghancurkan negara umat Islam dan merosakan aqidah dan akhlak umat Islam, sekarang UMNO sudah pun membawa mereka masuk ke dalam negara kita. Sebahagian rakyat terutamanya anak-anak muda yang telah sedia rosak aqidah akhlak akan bertambah rosak dan rosak dan akhirnya negara kita akan dijajah oleh Yahudi/APCO pula kelak, tunggulah ketikanya sekiranya UMNO terus diberikan kuasa untuk memerintah.

Dari apa yang telah , sedang dan akan berlaku akibat angkara UMNO, sebenarnya agama islam, rakyat dan negara kita kini diambang kehancuran dan sangat merbahaya. UMNO tidak peduli semua itu kerana baginya ialah untuk mengekalkan kuasa. Bekas penjajah, komunis dan Yahudi/APCO akan digunakan sebagai perancang dan sokongan untuk UMNO menentang pihak pembangkang.

Segala tipu muslihat, paksaan, ugutan, rasuah, janjimanis, taburan wang akan dilakukan semata-mata untuk mengaburi mata rakyat yang hatinya telah layu dan buta.

Persolanya, apakah rakyat terutamanya orang Melayu ingin terus membiarkan UMNO melakukan semua ini tanpa memikirkan bahawa dan bencana yang bakal menimpa nanti? Apakah dengan kain pelikat dan wang RM300 itu sebagai nilai maruah dan kedaulatan bangsa, agama dan negara harus di perjudikan? Apa yang wajib dilakukan sekarang ialah rakyat terutamanya orang Melayu mesti bangkit dan bersuara agar UMNO ini diharamkan untuk selama-lamanya kerana UMNO sangat merbahaya dan adalah merupakan latibarut dan barua bekas penjajah, komunis dan Yahudi yang bercita-cita hanya untuk menghancurkan aqidah dan akhlak umat Islam disamping merompak hasil; negara yang akan mengakibatkan rakyat bakal menjadi papa kedana dan merempat kelak.

Selama ini rakyat telah terpedaya apabila mendengar pemimpin UMNO begitu bersemangat mengutuk bekas penjajah, komunis dan Yahudi/Zionis, tetapi rupa-rupanya disebalik kutukan mereka itu, UMNOlah sebenar talibarut dan menjadi barua penjajah, komunis dan Yahudi selama ini. Benarlah, kita semua sudah ditipu oleh UMNO sejak berpuluh tahun yang lalu kerana memang bangsa Melayu selalu diperbodohkan oleh UMNO. Tetapi sehingga bila rela diperbodoh dan ditipu?

Yang terbaru pembohongan UMNO ialah dengan mengatakan bahawa negara kita tidak pernah dijajah. Jika benar, mengapa UMNO berlutut dengan British untuk menuntut kemerdekaan? Mengapa perlu sambut hari kemerdekaan setiap tahun? Mengapa dalam buku-buku sekolah menyatakan negara kita telah bebas dari penjajahan? Jika warisan penipu dan pembohong, mereka akan terus juga jadi penipu dan pembohong juga sebagaimana kuatnya pembohongan dan penipuan puak bekas penjajah dulu, puak komunsi dan puak Yahudi. Sama saja mereka itu. Dalam keadaan sejarah kemerdekaan telah terbongkar sedikit demi sedikit, UMNO masih lagi hendak menipu rakyat. Jika sudak dasar golongan munafiq, begitulah keadaanya.Insaflah wahai manusia yang seagama dengan ku..ubahlah segera sebelum terlambat. Keinsafan tidak pernah wujud dalam UMNO.

Oleh itu mana-mana orang Melayu yang beragama Islam yang menyokong dan mengundi UMNO sama sajalah seperti mereka menyokong dan mengundi Penjajah, Komunis dan Yahudi/Zionis. Orang yang beriman dan bertaqwa tidak akan melakukan ini semua terhadap musuh Islam, musuh Allah dan musuh Nabi ini. Kecuali golongan munafiq dan mereka yang sesat (istidroj).

Tok Janggut

No comments:

Post a Comment

Tinggallah apa sahaja komen walau sepatah kata, moga dengan komen yang kalian suarakan memberi manfaat kepada semua

Kalian berhak suarakan apa sahaja di ruang komen dibawah. Komen tidak akan ditapis, dan terima kasih diatas komen yang diberi.